Wednesday 31 July 2013

Penat

        Alhamdulillah dah 3 minggu kita berposa. Minggu depan dah raya. Aku dah tak larat nak bangun tiap2 pagi seawal 4.15am. Bukannya apa...sebab aku tak akan tido balik. Tido-tido kang bangun matahari dah tinggi mati aku.

          Lagipun penat sebab selalunya aku je yang bersiap nak kerja. Skang kena menyiapkan anak aku plak. Sofia dah almost 2 bulan bersekolah tadika. Dekat je...Dalam kawasan tempat kerja je. Senang aku or husband amik terus hantar rumah Nek Yam.

          Semalam aku rasa dah penat tahap maksimum sebab kaki bekas accident cramp semalam. Giler takut aku sbb aku dah pernah kena cramp ni sampai terjatuh masa berdiri. Mujur semalam aku tak dukung Qai. Kalau tak, tak tau la mungkin dengan anak2 aku sekali jatuh

          Maybe aku rasa penat sebab aku tensen giler semalam. Kecik hati dengan husband aku. That's another story tapi bila jadi macam tu, serius aku rasa down. Mula la rasa husband aku tak sensitif dengan permintaan aku.

         Kul 11 ada kelas..Siap2 apa yang patut esok aku sambung

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...