Tuesday 6 August 2013

Entry ISA

  Alhamdulillah. Dah nak masuk penghujung Ramadan. Sedih setiap kali Ramadan nak pergi ntah dapat tak jumpa lagi tahun depan. Tahun ni persiapan ala kadar je. Sedih kot gomen bagi RM500 je sebagai bantuan. Ish....Tak baik tau tu pun duit juga. Sapa murah hari kan nak bagi duit kat ko.
     Pecah rekod aku tak beli baju raya, kasut raya dan tudung raya. Walaupun husband aku nak belikan, aku cakap tak payah beli tahun ni sebab aku ada berhelai-helai lagi baju yang aku beli tak berpakai. Kasut pun aku dah siap beli tahun lepas. Tudung boleh rotate yang ada je. Tahun ni husband pun tak shopping baju dia. Dia beli kat anak2 je.    

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...