Friday 2 August 2013

Jurulatih aka Coach

           Mende jurulatih? Jurulatih atau Coach? Mesti korang suka yang 2nd tu kan....Yg 1st tu kalau muka macam Aaron Aziz, ok...aku pun suka. Tahun lepas semasa meroyan aku telah mengorder sampai 4 bijik Coach. Giler kan.. Sudahnya satu aku let go kat adik, satu kat member. Dan yang ada ni, aku rasa sampai tahun 2020 tak payah beli handbag baru...

          Tetiba rasa nak citer pasal Coach ni sebab semlm aku ternampak member aku beli. So aku tanya la beli kat mana? Bangga sungguh bila dia beli kat blog yang sama dengan blog yang aku suggest. Maknanya cita2 aku telah tercapai la kan. Dan blog ni pun aku wujudkan sebab aku nak kongsi di mana kita boleh beli barang2 secara on9. Member aku punya cenggini

Model apa ntah...Lupa la

          Lawa kan. Sebenarnya aku dah lama giler handbag jenama ni. Tapi masa tu mampu tengok je. Bila aku dapat bonus tahun bila ntah (start DS Najib naik baru merasa bonus balik kan...) aku pun google sana sini dan aku punya keyword "handbag coach original murah". Ko nak bergaya tapi nak cari yang murah je ye... So aku "ter"masuk sini personabutik-biz.blogspot.com (boleh tengok sidebar blog pilihan aku). Nampak satu handbag yang sungguh cun. Aku pun emel tuan punya blog tu, Noraini kot nama dia. Dia sangat baik dan peramah. Soklan 1st aku "leh wat installment tak". Ha... Nampak lagi satu kan kesengkekan aku. Bila dia cakap boleh, aku pun order la kan. 3 kali bayar utk handbag ni.... Bila sampai, aku x buka lagi sebab masa tu aku sibuk marking pb kot. Habis je selepas 2 hari, aku pun buka dan walla

Coach Chelsea Scarf Print Jayden Carryall


          Sumpah cun. Kat persona butik ni ada bag ready stock dan ada yang pre-order. Macam kawan aku dia pre-order. Sebulan lebih baru sampai. Aku dulu 2 bulan....Kat sini juga adik aku beli handbag hantaran dia dengan harga murah almost 800 daripada harga butik. Tapi kau  tak dapat la kotak ke....paperbag ke...macam kat butik. Lantak la kan janji aku nak pakai handbag bukan paperbag. Paperbag Parkson aku dah ada banyak dah lipat2 aku tak pakai pun tunggu nak buang je. 2 kali juga aku order kat sini. Yang satu tu aku let go kat adik aku :

Coach Madison Op Art Multi Sateen Tote


     Yang lain aku beli kat sara.my,  styleromance.com.my & cravingforcoach.com Yang sara.my ni dan styleromance.com.my ni, kau boleh guna paypal ya. Harga....erm aku rasa yang competetive adalah kat sara.my, personabutik dan cravingforcoach. Oh ye...bukan coach je. Kalau korang mampoo, nak LV pun ada...Gucci, Furla, Guess, MK, Fendi, pendek kata banyak la, dan insyaallah harga mampu milik. Yang kurang mampu or sayang nak keluarkan sedebuk beli designer handbag, boleh ler jenguk2 personabutik ya.... 
     
     Alamak!!! Tetiba teringin nak beli furla candy bag. Tahun 2021 ni...

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...