Sunday 25 August 2013

Kemunculannya macam tau2 je aku dok survey

          Mula2 kemunculannya aku wat derk je. Biasala aku pun macam sesetengah orang gak skeptical keta Malaysia (pdhal 1st car ngan keta skang buatan Malaysia je pun). Tapi sebab aku tak tau nak wat pe time rehat jumaat lepas so aku pun menggedikkan diri ngan Mila ke Proton Edar. OMG...Suprima S ni mmg super supreme la. Lawa gilos...


















Model adalah Pn Normila iaitu kawan aku














         Model Suprima S ni didatangkan dalam 2 varian (5 warna - solid dan metalic). Boleh refer jadual di bawah :



* sumber : http://www.arenakereta.com/2013/08/19/berbaloikah-membeli-proton-suprima-s/


  • Proton Suprima S 1.6 Executive (metallic) RM76,688
  • Proton Suprima S 1.6 Executive (solid) RM76,338
  • Proton Suprima S 1.6 Premium (metallic) RM79,988
  • Proton Suprima S 1.6 Premium (solid) RM79,638
          Adoi, aku rasa menyesal tak kumpul duit siap2...Tu la dulu dalam pantang shopping tak hengat. Skang rasa macam nak hantuk kepala kat dinding pun ya... Aku sangat lah payah nak kata ok kat keta Malaysia (walaupun aku penah pakai Kembara dan husband drive Iswara je) tapi kali ni memang dikecualikan. Lawa sangat. Aku suka sebab but dia luas, walaupun space utk letak kaki penumpang agak kecil. Tapi ok la. Dengan leather seat dia (if tak salah untuk premium je ada leather seat kot).

          Pastu dah tak payah pikir2 nak pasang gps dah. Siap reverse camera lagi. Huh...Serius tak tido malam dibuatnya. Nak2 pas dapat google pic ni :



          Ni takde dalam katalog warna tapi camna ada pic ni aku confuse. Tapi kalau ada yang ni, insyaallah dapat keputusan kenaikan (kalau dapatla), konpem kuar sejibik

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...