Wednesday 28 August 2013

Kenapa aku rasa tak patut???

          Ok. This is more to geram. Al-kisah office aku nak buat jamuan raya dan berkonsep portluck. So, setiap kumpulan (around 4-5 people) kena sediakan satu menu lengkap. Contoh menu lengkap, lemang + rendang. Aku suka je sebab banyak sikit menu. Kalau nak guna duit kelab, maybe tak boleh nak sediakan menu banyak2.

          Tapi...Aku sangat tak suka la konsep memaksa ni...Kenapa nak tolak2 menu orang sebab bagi aku, kita  minta orang bawa, so jangan paksa orang nak bawa apa. Mula2 meeting lagi this one person dah nak suh agihkan menu. Aku agak tak suka la kan sebab pandai2 kita nak decide orang nak bawa apa.

          Kesian kumpulan yang satu ni, diaorang nak sponsor air, dapat e-mel lak kena tukar menu. Hurm...Tak paham la aku ni...Pandai2 nak suh orang bawa, pastu cantas lak...yang ni tak boleh...yang tu tak boleh

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...