Saturday 3 August 2013

Kronologi Doc To Be Yang Sengal

Untuk makluman yang bold hitam aku...Yang biru si ban halia aka doc to be

Assalam. Untuk makluman pihak tuan/puan mempunyai tunggakan yuran sehingga bulan Jun 2013 RM5 x 6 bulan. Terima kasih

Maz ko ingat tak aku ada bagi duit RM 30 hari tu?

Kau bagi tu sem lepas punya. Kau bagi kat mila kan

Aku pun tak berapa ingat nak kena xcheck ngan mila tahun lepas punya aku ada bayar sekaligus RM 30. Tahun ni aku ada bayar dekat mila ke hang antara tu RM 30. Cuba check balik la. Tu yang aku ingat

Aku dah double triple multiple check…Mmg yang sem ni punya kau x bayar lagi. Yang Mila collect hari tu sem lepas punya

Susah juga bila x de resit ni main ingat je. Tu yg aku konfius sem lps and sem ni aku aku buat dua kali payment RM60.selalunya any payment aku byr je tk pernah hutang ngan mana mana pun. Ke untuk sem lps tu kena byr RM120 ? kalo ada documentation yg jelas aku akan jelaskan byrn tu esok.  

Macam nila…Kalau kau nak bayar, kau bayar…Kalau kau x nak bayar pun ikut suka kau la. Aku ni mmg tanda kat kertas je kalau orang bayar. Xpernah x tanda. Sebab dokumentasi bertanda je. Kalau nak resit, maybe aku boleh propose kau jadi bendahari plak nanti kau boleh tulis resit kat orang bayar

Nanti check blk mcm mana lps aku byr ada wat catatan ke.kalo aku tersilap or terlupa ka bg tahu. Don’t worry 

KO PAHAM TAK AKU KATA AKU DAH CHECK KAT KERTAS???KO INGAT AKU COLLECT DUIT NI, AKU INGAT KE SAPA BAYAR SAPA X BAYAR KALAU AKU X REFER KERTAS. KO NI KAN…MAKIN TINGGI BELAJAR MAKIN TAK PAHAM AKU CAKAP BAHASA MUDAH.

Tak yah la ckp kasar kasar bln puasa. Aku cakap berdasarkan yang aku ingat tu aku tanya balik. So tak pe la aku bayar je esok tu.

Betul bulan puasa tapi aku dah ckp banyak kali yang rekod aku ni mmg kau x bayar lagi. Aku dah confirm dengan Mila dan berdasarkan rekod memang kau x bayar lagi. Aku pun tak tau dah nak check rekod apa lagi kat aku. So skang ko dah faham x ni?

Kalau dah ko check tak pe la aku bayar je la esok. Dalam senarai check aku tak bayar lagi? So yang aku bayar pada sem ni hari tu utk tahun lepas. Yang sem lepas tu utk 6 bln sebelumnya so patutnya aku kena bayar RM 60 setahun untuk tahun lepas. Betul ke? Kan senang statement macam tu.

Lagi payah statement tu…Sebab aku ckp mula2 kau kena bayar sehingga June 2013 je RM5 X 6. Ko paham x? Maknanya tunggakan ko RM30 je…Paham?



p/s : Boleh tak aku kuk kepala dia??? Quote Nanti check blk mcm mana lps aku byr ada wat catatan ke.kalo aku tersilap or terlupa ka bg tahu. Don’t worryUnquote . Hello doc to be, ayat aku yang 1st tu bukan untuk makluman ke???

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...