Saturday 17 August 2013

Takde entry raya

           Habis dah raya tahun ni. Alhamdulillah berpeluang lagi nak beraya dengan suami, anak2 dan mak abah. Mudah2 an tahun depan masih berpeluang nak raya lagi
  
          Aku xde gambar raya tahun ni. Jangan kata dengan family, dengan husband pun takde. Aku pun xtau kenapa kitaorang laki bini memang tak suka bergambar. Husband aku xbawa balik pun dlsr dia sebab cabel charger hilang. So tahun ni memang xde gambar family la... Yang dengan famili mil, amik kat studio je tapi sbb dah kelam kabut nak balik, memang kitaorg xde pun ambil gambar sekali. Xpela. Kang free angkut je anak beranak g studio je kan...         
    
          Petang semalam kawan husband datang...Disebabkan keje so aku xdela plan nak masak ke apa ke...Mujur ada kuih raya (kalau ikut cakap husband, xpayah bukan ada orang nak datang pun). Orang rumah dia xde (oh...sudah bagus sebab aku xperlu melayan sama). So aku buat air je pastu main ngan anak2

          Pas kawan dia balik, ke dapur kung kang bersilat nak masak pula. Harusla masak coz duit dah tinggal sisa2 je ni sementara nak tunggu gaji minggu depan. Dalam pada takde duit tu, sempat lagi aku sambau :


          fareeda leopard pink dan booking fareeda ribbon. Cis...Habis duit raya husband kasi. Xpela kira aci coz dia x beli aku tudung raya hari tu. Muka aku sangat sememeh hari ni so aku malu nak letak muka. Lagipun aku sangat tidak suka bergambar.....

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...