Friday 6 September 2013

Romantiknya husband saya

          Aku tak tau samada aku patut ketawa guling2 atau gelakkan diri sendiri sebab berjaya mewujudkan satu ciri husband idaman yang aku nak-beli hadiah birthday tanpa disuruh. Macam menyesal pun ya (ish...tak baik betul la)

          Sekembalinya husband daripada FIRA, dia hulurkan hadiah kat aku. 1st time tengok macam purse pink. Ghupanya :

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
       
Bila aku tanya, dia jawab tak tau nak beli apa. Kebetulan aku banyak gajet dan ada pameran barang2 macam ni kat FIRA. Adoi....romantik tul kan husband aku ni. Pastu siap explain lagi kenapa dia beli. Dia cakap dia tau aku dah lama survey power bank (memang pun), tapi belinya tak juga. Sebab aku akan lebih sanggup beli baju or tudung. So, dia belikan la lagipun katanya dia tau aku nak tulis blog. Lesson learned - for the next years, sendiri minta apa sendiri nak. 

          Aku doa2 la tahun depan ada booth Habib Jewel kat FIRA. Kot2 la ada yang buat robot emas permata...

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...