Monday 27 January 2014

Tropika dan Herbasuci Produk


          Alhamdulillah, aku telah mendaftarkan diri sebagai pengedar produk Tropika dan Herbasuci. Bermula sebagai pengguna biasa je, pastu berminat pula nak try jual produk ni. Produk ni bagus untuk bayi dan kanak-kanak sebab ia takde bahan kimia merbahaya. Ye la...Aku cukup tak suka kalau pas mandi tu kulit kering, lagi teruk lagi kering sampai mengelupas. So anak-anak kita pun mesti la tak suka benda yang sama kan.

          Sofia dulu pernah ada masalah kulit sensitif. So doktor suggestkan Cetaphyl. Beli la Cetaphyl kat farmasi. Bukan nak kata brand tu tak bagus, kalau tak, tentula dia tak baik kan, tapi produk ni best sebab ia based on minyak kelapa dara dan herbs, so kita tau la bahan-bahan alami ni tak merbahaya kan. 

          Pastu masa Qai, aku perasaan dia tak boleh pakai satu jenama ni. Jenama ni famous juga dan aku suka bau dia. Memang sedap. Tapi lepas pakai dalam sebulan dua macam tu, baru aku perasaan badan dia naik macam ruam tu. Menggerutu je.

          Pastu member aku la yang kenalkan aku dengan jenama ni. Aku pun try la kan. Alhamdulillah sangat serasi dengan anak-anak aku. Sofia pun suka je pas mandi aku sapukan baby oil Lavender tu. Sapa-sapa yang berminat, boleh sms/whatssap 012-4359125 atau emel mazlinamr@gmail.com. Oh ye, boleh COD area Slim River - Tanjong Malim. Proton City apatah lagi kan. Aku hantar depan rumah korang.

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...