Wednesday 26 February 2014

Kerja...kerja...kerja

          Huh...banyak betul kerja akhir-akhir ni. Kepala plak tengah weng asyik selsema je. Dugaan mengandung. Sebab tak dapat nak makan ubat selsema. So hadap je la kan selsema tu.

          Tetiba aku dapat portfolio baru. Kena jadi Penyelaras Alumni Jabatan. Wargh padan muka dulu selalu sangat mengutuk bos unit CISEC. Skang kan dah jadi bos aku. Orang kata, yang kita tak suka tu la selalunya kita dapat. Hehe...Ujian Maz...Ujian. Insya Allah lah boleh terima. Ni cabaran ni...

          Kerja lain, ok la kan. Macam biasa masuk kelas, ngaja, marking. Tapi kerja runcit-runcit ni malas betul nak buat. Selagi takde soft reminder, selagi tu la aku wat tak tau je. Dah tu macam mana nak dapat APC? Asyik kena warning je baru nak gerak. Aku ni memang ada bad habbit yang selagi tak terdesak, selagi itu la aku tak bergerak.

          Walaupun masalah belum selesai, tapi hidup mesti terus. Perut anak-anak kena isi. Hutang kena bayar so kerja...jangan ngular2 (pdhal lunch ada niat nak p mengambing). Melepaskan gian anak tekak.

          Rasanya aku akan jarang update blog ni kot sebab sekarang pun otak aku takleh nak brain macam-macam. Kena buat satu persatu. Coz aku kalau pregnant mesti jadi slow sebab otak agak kurang berfungsi. Haish..doakan aku ya...

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...