Wednesday 19 February 2014

Ujian Allah

          Buat masa ni, aku sedang diuji dengan ujian daripada-Nya yang sangat hebat. Tapi aku bersyukur kerana aku rasa aku makin dekat dengan Penciptaku. Aku rasa aku sangat lalai dan kurang bersyukur dengan apa yang aku ada. Aku ego...Sesapa yang accidently baca blog ni, tolong doakan yang baik-baik untuk aku. Dan rahsia ni aku simpan sengsorang (kecuali seseorang hamba Allah yang tak kenal aku, sebab aku tak nak orang yang kenal aku akan judge atau provoke aku) 

          Aku rasa ini masa untuk aku berubah jadi insan yang lebih baik. Terima kasih atas ujian ini Ya Allah. Moga aku ada kekuatan untuk mengharunginya...

          Doakan aku ya...

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...