Wednesday 5 March 2014

Pandora...Again...

          Hari tu menggigil nak beli Pandora kan. Sekali tengok harga kat KLCC, terus menggigil 44 kali ganda. Adoi...Nanti la aku kumpul RM10 sebulan. Cukup 20 tahun dapat la seutas kot. Usaha tangga kejayaan kan...

          Tapi...ada tapi nya. Aku kan kalau nak dah tak leh tahan-tahan...Tapi duit takde, macam mana tu? So gigih la aku up status tanya sapa-sapa tau kat mana ada jual gelang ala Pandora. Ada ex student suruh masuk FB Page Storeo. So sapa-sapa yang nak bergaya tapi tak cukup duit macam aku, boleh la kot cuci mata kat sini...


Aku punya

Aku punya


          Harga around RM75-RM115 (ikut beads kot). Material silver plated. Silver plated means akan luntur tapi untuk mengelakkan luntur tu, sila la jangan kasi kena air dan perfume. Kau jangan la pakai time masak ke...mandi ke...Betul-betul pakai time nak bergaya je la. At least dah puas pakai baru luntur. And sementara tu kau kumpul la duit beli yang baru plak...

          Rambang mata weh nak pilih. Serius...Aku dah plan nanti nak angkat warna biru and merah plak. Tengok dulu barang ni aku dok tunggu parcel baru kuar dari Melaka. haish...Nanti aku update eh...

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...