Friday 6 June 2014

Kenapa lama tak update

          Rasanya dah lama tak blogging...Sibuk menguruskan rumahtangga disamping menyelesaikan masalah yang hadir. Huhu...Tak sangka aku adalah di antara jutaan insan yang bertuah menerima ujian Allah ni. Alhamdulillah. Aku dapat mengharunginya dengan bantuan keluarga dan beberapa orang lain.

          Yes...memang susah nak percaya benda ni akan terjadi pada aku. Maklumlah aku kan orang sains. Sihir is the last thing aku nak percaya akan berlaku pada aku. Sebab aku rasa aku ni simple je. Tak cantik, tak kaya. Suami pun sama orang biasa2 je. Tapi betul la orang kata rambut sama hitam, hati lain-lain.

          Walaupun ujian ni belum berlalu sepenuhnya, tapi Insya Allah ada perkembangan +ve. Apa yang berlaku biarlah aku rahsiakan sebab aku pun tak tau nak start daripada mana. Huhu... Tapi kalau difikirkan daripada sudut lain, memang besar hikmah ujian ini. Terlalu besar. Maka aku bersyukur pada Allah yang telah mengaturkan semua untuk aku.

          Kepada insan yang "menghantar" sihir tersebut, aku malas nak cakap banyak-banyak tapi aku nak bagitau satu benda


           Dan esok kat Padang Mahsyar, kau carilah aku dan suami. Sebab aku memang tak mampu nak maafkan kau...

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...