Saturday 9 August 2014

Misi mencari corset terbaik

          Bila dah nak masuk anak ke-3, baru la keinginan nak jaga badan datang. Sebelum ni malas nak jaga sebab kalau jaga badan, kena jaga makan. Nak jaga makan tu yang payah nak buat sebenarnya. Tapi tetiba datang hantu nak jaga badan plak kali ni.

          Dah sebulan aku dok survey corset yang terbaik untuk dipakai masa pantang. Makna terbaik bagi aku adalah berbaloi dengan harga. Kalau murah tapi tak berkesan pun tak guna juga kan. Dan aku tak kisah nak invest untuk corset harga riban2 tapi bila aku tengok badan seller....Haish, macam "apasal kau jual tapi badan kau pun bulat?". Camno tu? Kalau pic model je memang la kan...Model minah salleh yang dah sedia curvy kalau tak pakai corset pun,.

          Sebenarnya aku dok pertimbangkan 2 jenama iaitu Hai-O dan Elken. Dok survey internet je la. So kedua-duanya ada kelebihan masing2. Payah juga. Tapi kalau ikut keselesaan, rasanya testimoni Elken lebih menyakinkan kot. Tapi aku payah sikit nak percaya testimoni coz semua testimoni datang from seller yang pakai. Of coz la depa nak up produk masing2.

          Design Elken pun macam lagi lawa je (of coz la harga pun lebih noks)...

Premium Beautifull

Charms by Elysyle Elken


Christal Angels by Elysyle Elken

DX Verve by Elysyle Elken



          Tak tido mlm aku dok pk nak amik.mana walaupun hati berat nak ambil DX atau Charms. Huhu... Dan of coz ler mana2 aku amik pun, aku kena buat installment plan. Tak.sanggup aku nak keluarkan sedebuk RM2-3K. Rasa kalau nak spend cash sebanyak tu better beli barang2 kemas kot.

          Takpe. Buat masa skang pun aku tak dapat nak fitting juga so boleh la aku meluaskan pencarian. Ada juga beberapa jenama mampu milik yang aku dok tengok. Nanti aku sambung...Nak tido jap sementara semua orang tido ni.




No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...