Friday 14 November 2014

Produk Baru Tropika Baby - Lactation Cookies



sms/whatssap 012-4359125
cod area Proton City & Tanjong Malim


Homemade Lactation Cookies (200g)

sms/whatssap 012-4359125
cod area Proton City & Tanjong Malim

          Ok... Ni adalah produk baru Tropika Baby iaitu Homemade Lactation Cookies. Serius bagi aku sangat sedap dan berkesan untuk menambahkan susu badan. Senang pula tu, makan macam biskut biasa. Kebanyakkan produk untuk menambahkan susu badan yang aku jumpa kau kena bancuh, so maknanya kau kena ada air panas dengan kau. Yang ni kau boleh terus kunyah jer. 

          Aku dah try yang dark chocolate punya. Bagi aku sedap la walaupun ada rasa halba (halba adalah salah satu bahan yang boleh menambahkan susu badan). Aku makan 5 pieces pagi dan 5 pieces malam. Dan disebabkan ada halba, aku minum air banyak sikit (halba ni kalau berpeluh, ada bau tau, so minum banyak sikit supaya kurang bau halba jika berpeluh.

          1 pek ni tahan la 3 hari. Harga bagi aku berpadanan (RM29.90 untuk 200g), sebab ni homemade ya. So kalau sesapa yang nak try untuk menambahkan susu badan, boleh ler cuba ni. Cuba je la kan. Insya Allah

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...