Monday 1 December 2014

There she goes...

          Dia buat dah. Huhu...Bingit la telinga aku. Hari-hari cerita pasal tu je. Macam ler kau kurus sangat.

          Ok, aku bukan jeles. Sumpah tak jeles. Sebab apa? Sebab aku dah rasa semua tu. Serius sapa yang kenal aku from school, sure tau yang aku ni macam mana. Sebelum kawin, aku punya berat underweight ya. Sekarang aku dah capai berat ideal, alhamdulillah. Sebab tu aku dah tak heran tengok    orang-orang di sekeliling aku kurus.

          Tapi aku MENYAMPAH sangat bila orang tu terlalu obses dengan dengan target dia hari-hari sebut benda yang sama. SO ANNOYING k...Dan tak lawak bila kau asyik kata orang tu gemuk...orang ni gemuk...aku gemuk...Serius aku tengok kau pun bukan kurus sangat. 64 kilo kot aku baru 54 kilo. Itu pun nak kata aku gemuk. 

          Beb, it's time to reflect yourself k...

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...