Wednesday 3 December 2014

Tropika Beauty



          Alhamdulillah, diam tak diam dah banyak kali rupanya saya restock barang-barang Tropika Beauty ni. Walaupun banyak untuk kegunaan sendiri, tapi saya jual juga untuk kawan-kawan ofis. Teringin juga nak berjual di fb, tapi belum ada permintaan. Hihi...Takpelah target bukan nak untung tapi berkongsi kebaikan.

          Sapa-sapa yang kenal saya mesti tahu bahawa selain suka shopping on9, saya juga suka berkongsi kebaikan barang-barang yang saya beli. Contohnya bila saya beli Tropika Beauty dan guna sendiri, saya dapati produk ni bagus untuk anak-anak saya, so saya share la denga kawan-kawan.

          Ada juga yang pm saya bila saya up gambar produk ni kat fb, tapi lepas tu diam je maybe sebab harga kot. Yes, harga produk ni mahal sikit. Sebab produk ni hanya menggunakan bahan-bahan alami, dan bahan utama mestilah vco or minyak kelapa dara. Bagi saya tak mahal manalah kalau nak compare dengan Buds dan Sebamed (sapa-sapa yang ada baby dengan masalah kulit sensitif mesti familiar dengan produk ni. Ikutlah nak beli yang mana, tapi apa salahnya kita support produk orang kita kan..

          Produk Tropika Beauty ni memang target untuk sesapa yang ada masalah kulit seperti ekzema sebenarnya. Tapi if nak guna, make sure anak-anak anda bebas daripad G6PD tau. Saya pun tak tahu kenapa, tapi substokis saya yang inform macam tu, so ikut sajalah.

          If ada sapa-sapa dari Proton City, Tanjong Malim yang nak order, boleh sms/whatssap saya  Maz 012-4359125. Free delivery area sana ya...

          



No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...