Friday 13 February 2015

My Carriers

         Semalam ada sorang hamba Allah whatssap aku tanya pasal carrier LL yg aku order tu. Hurm...Sedih nak habaq carrier aku hilang dalam perjalanan. Aku place order bulan 12 tahun lepas. Dalam 2 minggu lepas tunggu punya tunggu, seller pm dan beritahu parcel hilang so dia suruh aku pilih lain. Alhamdulillah. Perancangan Allah sangat sempurna

          Kenapa aku kata sempurna? Ok, aku sebenarnya order wcssc Lenny Lamb mcm kat bawah ni


                          

manakala Madame Goo Goo punya carrier aku order macam kat sebelah ni. Tapi bila masuk design yang cantik-cantik, aku dah gigil. Rasa macam menyesal beli pun ada, tapi seller dah order so terima sajalah kan. Tunggu punya tunggu, Alhamdulillah aku dapat peluang untuk tukar kedua-duanya kepada design yang aku rasa lebih cun
 Jeng...jeng...jeng. Aku gantikan LL aku ngan Red Owl. Suka sangat rasa macam menyerlah je.























Untuk MGG pula aku ambil yang ni. So girly lah kan. Pastu semalam aku royan dengan officemate aku. Teracun la pula dengan kata-kata dia yang MGG ni so girly. Aku like "hurm betul juga". Segan pula husband aku nak pakai (huh...do I care?). Mulalah gatal nak tambah order lagi




















          Hehe...Ini Wompat Encik Husband yang punya. Tetiba lak kan. Tapi aku ada reason nak beli. 1st memang aku nak beli untuk suami aku dan 2nd, sebab wompat ni body panel dia from girasol wrap. Aku kan memang nak rasa wrap girasol ni. Alang-alang beli ni, aku dapat 2 in 1 lah kan...

          Dan aku sebenarnya berjaya score untuk orbit carrier from Jumpsac dan Stork Carrier from Snuggbaby. Hehe...Ni pun rezeki lah dan berbulan-bulan aku try score tak dapat. 4 hari lepas, lepas solat Maghrib, aku saja la buka fb. Tetiba nampak onebabyworld up status available stork dan nampak seorang teman fb post pasal ada a few pcs orbit carrier kat Jumpsac yang masih ada. Huhu...Terus score.


Stork Carrier Snuggbaby

Black Paisley Jumpsac


          Aku dapat score both. Yang Stork is on d way, manakala Jumpsac aku adalah pre-order basis. So lagi 4 minggu baru dapat.

          Nanti sampai aku review ya...

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...