Wednesday 24 June 2015

Promo Raya Untuk SSC Rental

          Selamat berpuasa kepada seluruh muslimin dan muslimat di seluruh dunia yang tersesat ke blog syok sendiri saya. Sempena hari baik bulan baik ni, saya nak inform yang Little Damia Baby Carrier Rental Services (ehem...saya lah tu) sedang buat promosi untuk ssc sewaan.

          Tapi takde masa lah nak buat poster. Nantilah kalau ada masa saya up dalam blog ya. Just nak maklumkan sempena menyambut ketibaan Ramadan & Syawal ni, saya akan bagi free seminggu untuk setiap ssc yang disewa selama 2 minggu. Ye la kita kan nak raya, mesti ada lambakan parcel kan. Risau pula kalau customer dah bayar deposit tapi ssc tak sampai. So saya akan post ssc lebih awal iaitu pada 8/7/2015. Kita raya 18/7/2015 kan. Ha...Lebih dari seminggu tu. Dah 10 hari.

          Rate sewaan masih sama iaitu RM50/2 weeks + cleaning fees + shipping fees. So total kos sewaan adalah RM70 untuk 3 minggu. Lepas raya pun boleh pakai lama lagi kan...

          Untuk yang nak sewa seminggu je, saya akan pos awal pada 09/07 tapi anda perlu pos balik pada saya 17/07 (free 1 hari je). Rate RM30/week + cleaning fees + shipping fees. So total RM50...

          Jika nak balik kampung ngan flite, memang sesuai sangatlah nak rent ssc ni. Janganlah rasa deposit mahal sedangkan banyak duit nak pakai raya...Anggaplah deposit yang saya akan pulangkan balik selepas sewa tu adalah simpanan, so lepas raya takdelah pokai sangat :)

          Macam biasa jika berminat boleh sms/whatssap Mazlina 012-4359125.



          Untuk senarai harga dan t& c, klik SINI. Boleh juga isi order form di bawah



ORDER FORM


Name:         
Email Address:         
Phone Number :         
Brand of Carrier :             
Size of Carrier :         
Date of Rental :         
Terima kasih kerana berminat dengan perkhidmatan kami.Selepas mengisi order form, sila tunggu emel/sms/whatssap daripada kami :)

Click here to create your own form.



No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...