Friday 10 July 2015

New addition to my collection

          Saya tak minat langsung bola sepak. Tak kisah la mana -mana team pun. Baik local mahupun oversea. Tapi sebab saya berkahwin dengan die hard Liverpool fan, so saya tau la sikit-sikit pasal Liverpool. Sikit tu sikit gila lah...

          Tapi semlm saya happy sangat...Sebab carrier ni akhirnya sampai kat tangan saya. Mana la tau kot en suami nak pakai. Tapi saya rasa team ni dah tak power kan. Muahaha marah peminat Liverpool.

          Ok, utk harga RM350, saya rasa agak mahal la. Memang selesa pada badan, tapi finishing tu buat saya rasa sedikit mcm "why oh why". Saya ingatkan part yang bercorak tu adalah cotton. Rupanya canvas yang dicetak. So kat situ mcm ada rasa keras sikit.

          Then saya rasa material kat dalam tu agak panas kalau nak compare dengan local macam snuggbaby atau jumpsac.

          But, saya suka ssc ni sebab bila pakai, kita rasa firm kat badan. Honestly sesetengah ssc ni walaupun dah jenuh kita adjust,  tapi still ada yg rasa tak selesa kat badan (macam kkd flip saya). Tapi yang ni memang best, kalau backcarry lagi best. Semalam saya test masa masak utk berbuka. Dlm 1 jam saya up baby, tapi bila saya passing baby kat papa dia, saya tak rasa sakit belakang langsung.

          Tapi ni cuma pendapat saya je la. Berdasarkan pengalaman tau. Tapi overall still berbaloi untuk dimiliki sebab harga yang berpatutan utk ssc yang firm.





Nak sewa carrier? Klik SINI

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...