Wednesday 1 July 2015

New Snuggbaby Stork in the house...



Sebenarnya saya dah 2 kali pernah beli Snuggbaby (2 kali beli = 4 snuggbaby), tapi semuanya saya jual sebab masa tu nak cari fund untuk Tula wcssc. So skang dah lapang, saya pun meneruskan misi mencari Snuggbaby.

Puas juga cari sebab kat website Snuggaby dah habis. Huhuhu...Kat MBW FSOT pula takde yang berkenan kat mata. Kebetulan Snuggbaby update status yang kini Snuggbaby stork boleh dibeli from dotbabyandkids.com, terus saya beli (tapi skang dah tak boleh buka la website tu...I wonder why)

Yeay...Dah lama berkenan design ni. Alhamdulillah ada rezeki nak dapat. 





stock photo

          Ok...Can't wait for my fallen durian. Insya Allah kalau ada rezeki...Mudah-mudahan :)

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...