Thursday 6 August 2015

Ops...I Did It Again

          Habis je puasa Ramadhan, automatic puasa ssc saya pun tamat. Tu yang malas nak puasa sebab lagi saya puasa, lagi saya punya nafsu nak membeli tu membuak-buak. Kali ni saya berbuka dengan Kinderpack lagi. Muahaha...

          Kali ni saya beli from mama SG kat group SG Babywearing Swap & Library. Kebetulan ternampak design yang dah berbulan saya usyar ni. Hari tu saya tanya juga mama salleh kat group Kinderpack Chatter & BST, tapi mama tu tak nak ship ke Malaysia. Mujur mama SG ni nak ship ke Malaysia, tapi awal-awal lagi dia dah stated "insured parcel" so memang kena tax lah kan. Jumlah tax? 20% + 6 % GST. Tax saja cukup nak beli Jumpsac lagi satu.

        


      


          If ada yang interested nak rent Kinderpack Standard Size dan Toddler Size boleh sms/whatssap saya Maz 012-4359125



No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...