Friday 18 September 2015

Sold - Goodbye love

          Argh...I hate when I have to sell one of my baby carrier. Tapi life goes on kan tak payah la nak berdrama sangat.

          Disebabkan tengah pokai dan malas nak korek saving, saya terpaksa jual ssc untuk cari fund beli mesin basuh baru. Masa ni la pun mesin basuh saya rosak. Tapi memang dah tahap kena tukar baru pun sebab dah almost 8 tahun kami pakai.

          Saya sayang ssc ni sebab ia adalah limited edition. Means takde dah produced kat website LL. Dah la saya jual dengan harga terjun lombong. Memang rezeki la mama tu. Saya beli RM720, saya lego RM500 je. Huhuhu...Sebab sekarang pun market tengah slow kan. Mama² kurang membeli ssc ni.

          Tengok je website Jumpsac & Snuggbaby. Selalunya stocking memang asyik sold je. But sejak 4-5 bulan ni, saya tengok mama ² takde nak berebut utk score sangat.

          Takpelah...Tunggu duit masuk nanti boleh beli lain. Insya Allah. Ni pun satu hal la. Asyik tertangguh je pay out saya.

          To the mama, please take a good care of my beloved ssc (cheh... mcm ler dia baca blog aku)

         
         

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...