Wednesday 21 October 2015

Bersawang sat

          Alhamdulillah berjaya juga siapkan LNPT & key in markah dalam SPMP. Settle satu keje. Hari ni target nak kemas meja & siapkan FRP. Actually banyak lagi keje sebab tu saya tak sempat nak update blog. So hari ni amik masa sikit untuk bersihkan "sawang".

          Ok nak announce sikit mulai Oktober 2015, saya juga akan mula menjual ssc. Yeay... Mostly pre-order basis coz my modal tak banyak. Kang kalau beli tak laku jenuh saya nak pakai sendiri. Some ssc boleh bayar 2x-4x. Yeay lagi...


          So lepas ni selain from rental, boleh juga order ssc from saya :) Jangan malu k nak sms/whatssap Maz 012-4359125 / 019-5541106. 

          Saya ni sebenarnya tengah menunggu payout satu projek yang saya usahakan 3 tahun lepas. Huhuhu...Entahlah bila nak dapat. Saya sangat berharap dapat bulan ni. Sebab nak settlekan hutang credit card yang ada, then nak potong kad. If ada extra, nak gunakan untuk besarkan business. Chewah...And of coz ler nak menyambar satu Tula wc or Kinderpack

          Ok. Nak kemas meja jap. Have a nice day peeps...
         

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...