Monday 12 October 2015

Future planning

         
          Alamak...Ada juga mama yang tanya if saya ada jual ssc. Hihihi...Jawapan saya ialah belum lagi. Memang saya teringin nak jual ssc, tapi kekangan modal menyebabkan saya kena fikir panjang sebelum buat keputusan.

          Tapi semalam fikir punya fikir, saya rasa saya nak start as dropship dulu lah. So bulatkan hati try apply kat vendor kot2 ada rezeki. Insya Allah jika diizinkan Allah. Little Damia SSC Rental Services akan jual soft structure carrier from pebagai jenama, nanti saya akan umumkan kat page Little Damia SSC Rental Services & blog.

          Happy Babywearing

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...