Wednesday 2 December 2015

Presents from Songket by Warisan Khalifah & Ghaada

          Alhamdulillah. Happy sangat minggu ni, sebab Allah murahkan rezeki saya. Yeay...Hari Isnin lepas terus panjat tangga ofis amik parcel. Minggu ni ada parcel from Songket by Warisan Khalifah. Sebab menang contest Share & Like



sorry tak tau nak amik pic kot mana...

          Alhamdulillah...Kata orang tuah ayam nampak di taji, tuah orang nampak di kaki. Kaki saya bertuah kot bulan ni. 

          Parcel ke-2 pula adalah parcel from Ghadda. Kes hunting design lama la ni. Saya beli 2 pcs chic maxi Antique Gothic & Batik Hearts Violet (2 dari kiri). Sy dapat harga masuk kubur tau. RM45/pcs je. Sekali ngan pos baru RM97 utk 2 pcs. Yg viola maci butterfly violet tu saya dapat FREE GIFT from seller. Oh bahagianya dunia ku...



Semua ni dengan harga RM97 saja



Close up



Ok...belanja sekeping. Huhuhu labuh la chic maxi ni. Tapi warna dia lawa ok

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...