Thursday 8 September 2016

Thanks for everything

          Lamanya tak menulis blog. Tulis lah sbb rasa - rasa ada orang nak stalker kot. Ceh...Macam ada orang yang baca je kan. Takpelah at least dapat meluahkan apa yang berbuku di hati.

          Kesal? Ye kesal sebab saya terlalu percayakan orang. Sesungguhnya saya masih ingat saya sentiasa back up dia bila orang mempersendakan dia di awal kehadirannya. Saya tenangkan dia bila dia menangis sebab itu, dan bila dia bergaduh dengan orang lain. Saya mempertahankan dia bila ada yang mengeluarkan isu-isu yang berkaitan dengan kehidupan dia. Malah saya berusaha mendapatkan pandangan orang yg lebih berilmu semata-mata ingin menyediakan jawapan kepada orang yang mempersoalkan tindakkannya. 

          Saya mendengar keluh-kesasnya ketika dia tak puas hati. Tetapi akhirnya saya...Entahlah. Tak tau nak cakap. Takpelah. Mungkin ada hikmah di sebalik kejadian yang berlaku. Forgive and move on. Life is too short to be wasted

          Ok yang belum join giveaway saya mohon bertindak ye. Klik SINI

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...