Friday 27 January 2017

Abundance of joy


  
Kawan² dekat & kawan² fb serta ig saya memang dah tahu tentang demam Swarovski yang saya alami sekarang. Blame it on Warda 😅. Saya tak tengok pun cerita Suri Hati Mr. Pilot (not even an episode), tapi hebat penangan Warda ni sampai saya pun kena.

Memang saya tengah posa Bokitta, posa baju dan posa segala²nya. Hanya beli utk anak² saja. Saya juga bekerja keras nak cecah sale 5K sebulan (belum tercapai lagi, doakan saya ye)

Last month kawan saya ke UK utk honeymoon. Kikiki apa lagi kebetulan jam tu ada sale. Dia tanya nak beli tak? Mula² tak nak then dia kata "takpe depo half je bebila ada duit ko byr la sikit²". Ok part byr sikit² tu gue suka bangat okeh

And after 3 weeks, sampailah jam ni semalam. Nama ic dia Swarovski Lovely Crystals Light Gold Tone Watch. Lawa kan...

Lovely Crystals Light Gold Tone
Warna dia sesuai kat kulit yg tak berapa nak cerah ni


And then ada this Stardust Exclusive Edition. Sebenarnya nak beli yg set ada single+double je, tapi jumpa plak seg ni. Apa lagi...


Combination of Silver, Rose Gold & Gold

Warna² neutral je sebab senang nak match 

   

Ok I am now officially retired from Swarovski world k. Jangan hasut saya lagi 😂

My personal collection of Swarovski






posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...