Monday 20 March 2017

Our New Page Premium Cosmetics by Maz

Maz ni kan apa aje yang dia tak jual. Kih3x...

Lately sapa yang baik dengan saya mesti tau sawan saya kat Swarovski & Bokitta dah habis. Sekarang tengah gila make up products. Ntahlah kenapa suka sangat nak conteng2 muka skang ni (ke aku mengandung ek)

So alang2 nak pakai tu, mana yang best meh kita jual ye. So start March 2017 saya akan mula jual produk Meiko Original from Japan (saya x pakai fake make up/beauty product/ssc). Benda lain ok nak fake 😓

And saya tengah gila Colourpop punya lip products. Kikiki...So saya amik lah pre-order ye. Insya Allah harga saya antara yang termurah. Sebab target nak lawa sama-sama keh. Untung x byk takpelah (jangan rugi sudah. kikiki)




Okeh. Mohon uols like page baru saya ye Premium Cosmetics by Maz

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...