Friday 21 April 2017

My New Passion - Makeup

          Hi...Lama tak berceloteh. Actually sibuk tak sempat nak buka blog pun. Ada haters dok tertunggu update iols ke? (ceh...perasan). Haters pi jauh2!!!

          Ok. Uols tau kan saya ni jenis minat bermusim. Dulu musim baby carrier, pastu musim Bokitta (oh..ni memang tak pernah habis rasanya. Kuar 4 pcs masuk 6 pcs). Swarovski jangan dilupa. Skang dah takde nafsu nak layan Swarovski. Pakai je la mana yang ada

          Entah sejak bila saya jatuh chenta dgn makeup products. Hahaha. Okeh sebenarnya tak berapa nak sempat nak guna pun, tapi bila ada masa saya suka je praktis. Kadang2 makeup muka anak2. Suka gila la Little Damia bila mama diaorg offer " sapa nak mekap meh sini"

          Baru 2-3 bulan ni saya start jatuh chenta dengan makeup, but ni lah hasil terkumpul setakat ni (semua original sebab saya tak pakai fake make up. Sayang kulit weh). Saya tak pandai pun nak guna. Kalau gi keje masih macam dulu, so jangan la komplen lak "ko kata belajar mekap apsal aku tengok macam takde mende pun". Yes...Aku ni keje mengajar kot. Masuk kelas kena la nampak professional bukan macam model professional. Sikit2 lah kan. Tak kan mekap macam nak pi dinner

          And part yang paling susah saya rasa mata kot. Hahahaha sampai skang tak reti nak buat eyebrows, guna eyeliner dan blend eyeshadow. Cis...

          Tanjung Malim kat mana ada kelas mekap eh? Nak join...



No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...