Tuesday 23 May 2017

Sayang ke tak?

Iols tengah buat jualan oldies Bokitta yg hot² tu. Tapi maaf harga tak berapa kasih sayang sbb mostly beli pun harga mampus milik

Ada ramai tanya saya "tak sayang ke koleksi² oldies tu". Ye memang sayang kalau ikut hati x mo jual. Serius. Godly, Nitely Florita, Azrak, semua sejak 2014 ku simpan

Classy pula hasil mengepau kawan. Kikiki. Tapi sebenarnya saya tengah cuba kurangkan obsesi Bokitta saya ni. Nak obsesi menyimpan plak. Boleh tak?

Kalau jual stok2 suam or tak hot, memang tak berenti juga jawabnya. Saya rasa cara saya nak stop - jual oldies yg paling saya sayang. Baru lah semangat nak jual yang lain

Actually tak berapa nak jual juga ni. Tapi tengoklah rezeki saya ada tak jodoh lg dengan Bokitta

No comments:

Post a Comment

Supercube Drinks

            Hari tu saya diserang migraine. Sejak berumur ni, minum caffein terlebih sikit terus kena migraine. Alahai...Agaknya kena start ...